Kosár tartalma: 0 db - 0 Ft
Üzletszabályzat

Általános Szerződési Feltételek - a szerződéskötés nyelve magyar

Eventus Pharma Web Áruház

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Eventus Pharma Kft (a továbbiakban: Vállalkozás), és a Vállalkozás által működtetett, a www.eventuspharma.hu weboldalon található web áruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Vállalkozás és Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek).

 

1. A Vállalkozás adatai: http://www.eventuspharma.hu/kapcsolat oldalon

Cégnév EVENTUS PHARMA KFT
  EVENTUS PHARMA Szolgáltató és Kereskedelmi
Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely 1138 Budapest, Marina part, Turóc utca 1. E. ép. 8. em. 2.
Fióktelep 4400 Nyíregyháza, Dózsa György utca 60.
Cégalapítás 2000. november.02.
   
Telefon - Budapest +36 (1) 239-6720
Fax - Budapest +36 (1) 239-8345
Telefon - Nyíregyháza +36 (42) 423-864
Fax - Nyíregyháza +36 (42) 401-066
Központi e-mail cím office@eventuspharma.hu
Weboldal http://www.eventuspharma.hu 
Adószám 12553653-2-41
EU Adószám HU12553653
Cégjegyzékszám Cg. 01-09-959561
Kamarai azonosító BU12553653
Adatvédelmi nyilvántartás NAIH-52386/2012 és NAIH-52387/2012
KSH Statisztikai számjel 12553653-4618-113-01
Web-tárhely szolgáltató Webinform Kft

 

 

2. Általános rendelkezések

2.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.eventuspharma.hu weboldalon található web áruházon (a továbbiakban: Web áruház) keresztül történik. A Web áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) szabályozza.

2.2. A Web áruházban a vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel történik, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint. A Web áruházban történő vásárlás kizárólag a Vásárló regisztrációja esetén lehetséges.

 

2.3. A Vállalkozás ügyfélszolgálatainak elérhetősége:

Cégnév EVENTUS PHARMA KFT
  EVENTUS PHARMA Szolgáltató és Kereskedelmi
Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely 1138 Budapest, Marina part, Turóc utca 1. E. ép. 8. em. 2.
Fióktelep 4400 Nyíregyháza, Dózsa György utca 60.
Cégalapítás 2000. november.02.
   
Telefon - Budapest +36 (1) 239-6720
Fax - Budapest +36 (1) 239-8345
Telefon - Nyíregyháza +36 (42) 423-864
Fax - Nyíregyháza +36 (42) 401-066
Központi e-mail cím office@eventuspharma.hu 
Weboldal http://www.eventuspharma.hu

 

Nyitva tartás:                                   Hétköznap: 09:00-16:30,

 

3. Regisztráció, bejelentkezés

3.1. A Vásárló a www.eventuspharma.hu weboldalon található „Regisztráció” menüpontra történő kattintással regisztrálhat. A regisztráció után a Vásárló a „Bejelentkezés” menüpontra történő kattintással, regisztrált e-mail címe és jelszava megadását követően kezdheti meg a vásárlást.

3.2. A Vásárló a regisztráció során megadott adatait a későbbiekben módosíthatja, a bejelentkezést követően az „Adataim” linkre történő kattintással. A Vállalkozást az adatok Vásárló által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért felelősség nem terheli.

3.3. A Vállalkozást nem terheli felelősség a Vásárló által a regisztráció során tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, egyéb problémákért, hibákért. A Vállalkozás nem tartozik felelősséggel azért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az a Vállalkozásnak nem felróható okból harmadik személyek részére hozzáférhetővé válik.

 

4. Vásárlás menete

4.1. Értékesített termékek, eladási árak

4.1.1. A Web áruházban szereplő áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Vásárló a konkrét árucikk információs oldalán ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Vállalkozás nem tartozik felelősséggel. Az árucikkek információs oldalán feltüntetett képek helyenként illusztrációk. Az áruk használatára vonatkozó utasításokat, továbbá az áru részletes tulajdonságait a megvásárolt áruhoz mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza.  Vállalkozás az általa forgalmazott termékekhez a jogszabályi előírások keretein belül használati útmutatót csatol. Amennyiben a Vásárló véletlenül mégsem kapná meg a használati útmutatót a termékkel együtt, és ezt a tényt haladéktalanul, még a termék használata előtt jelezi az ügyfélszolgálat felé, Vállalkozás azt haladéktalanul pótolja. 

4.1.2. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás költségeit, ugyanakkor magukban foglalják a csomagolás költségeit.

4.1.3. Amennyiben az áru mellett hibás ár kerül feltüntetésre - különös tekintettel arra az esetre, ha nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár kerül feltüntetésre -, a Vállalkozás nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni.  Ebben az esetben Vállalkozás haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót a tévedésről és a termék helyes áráról, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

 

4.1.4. Így vásárolhat: (Vásárlási folyamat) - a szerződéskötés nyelve magyar

Regisztráció és belépés

Áruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött, melyhez személyes adatai megadására van szükség. Adatait bizalmasan közöljük, harmadik fél számára nem szolgáltatjuk ki. Felhívjuk figyelmét, hogy a Bioderma, Eucerin, Fytofontana Cosmeceutical, La Roche-Posay, NeoStrata, Vichy termékek, beszerzése néhány napot igénybe vehet. Amennyiben ilyen terméket rendel, kollegánk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a kiszállás várható időpontjáról. A regisztráció során Önnek meg kell adnia e-mail címét, egy Ön által megadott jelszót és személyes adatait. Rendszerünk tárolja az adatokat és belépés után a Felhasználói adatokban, ha szükséges, megváltoztathatja azokat.

Elfelejtett jelszó

Amennyiben elfelejtette jelszavát, a regisztrációkor megadott e-mail címére új jelszót küldünk Önnek. Első lépésben egy visszaigazoló e-mailt kap, melyben egy linket talál. Erre a linkre kattintva erősíti meg a tényt, hogy valóban Ön igényli a jelszót.  A link aktiválása után a második e-mailben kapja meg az új jelszót. Természetesen személyes adatai mellett a jelszót is megváltoztathatja egy könnyebben megjegyezhetőre a "Felhasználói adatok" menüpontban. Csak kattintson az: "alapadatok módosítása” menüpontra és pipálja ki jelszóváltoztatás négyzetet, majd írja be (kétszer) az Ön által kiválasztott jelszót. A rendszer tárolja a változtatásokat, legközelebb már ezekkel az adatokkal tud bejelentkezni. FIGYELEM! Rendszerünk nem küldi újra az elfelejtett jelszót, hanem minden esetben újat generál, így védve az Ön személyes adatait. Amennyiben néhány percen belül nem kapja meg az e-maileket, kérjük, ellenőrizze postafiókja Levélszemét mappáját is!

Számlázás és szállítás

Mivel vásárlásáról számlát állítunk ki, számlázási és szállítási címet szeretnénk kérni Öntől. Kérjük, szállítási címnél olyan adatokat szíveskedjék megadni, ahol nagy valószínűséggel napközben el lehet Önt érni.

Áruházunk csak magyarországi címre szállít. Amennyiben Ön külföldön él, rendelését fogadjuk és kollegánk felveszi Önnel a kapcsolatot a legoptimálisabb szállítási mód megszervezésére.

A kosár

Bármikor, bármely terméket kosarába teheti, annak saját oldaláról akár többet is egyszerre (a darabszám beírásával). A kosár tartalmáról két helyen tájékozódhat:

- az oldal tetején a Kosár szimbólum mellett "Kosár tartalma" felirat után megmutatjuk, hány termék van a kosárban,

- az oldal alján a jobb alsó részben a kosárban boxban részletesen is láthatja milyen termékek kerültek virtuális kosarába.

Amennyiben meggondolta magát valamelyik termékkel kapcsolatban, a kosár tartalma linkre kattintva módosíthatja a termékeket a véglegesítés előtt.

Kuponok

Különféle akcióink keretében vásárlóink számára egyedi kuponokat adunk, mely kuponok kedvezményre jogosítanak. A kedvezmény mértéke megszerezhető Ft-ban, vagy %-ban, a kuponkedvezmény a végösszegből kerül levonásra. Amennyiben Ön kupon felhasználására jogosult, a kupont, a ráírt kód aktiválásával a megrendelés felületen érvényesítheti.

Fizetés bankkártyával

Szokásos módon, titkosított banki fizetőrendszer segítségével, bankkártyáját használhatja fizetőeszközül. Rendszerünk Mastercard és Visa vagy Visa Electron bankkártyát fogad el, illetve némely bank által kibocsátott internetes kártyákat.

Fizetés kézhezvételkor

Amennyiben Ön nem rendelkezik internetes vásárlást lehetővé tevő dombornyomott bankkártyával, természetesen lehetősége van utánvéttel, a futárnak személyesen is kiegyenlítenie a vételárat.

Ingyenes kiszállítású termékek

Web áruházunk termékei között bizonyos akciók keretében olyan terméket is talál, melyek megvásárlásakor nem számítunk fel postaköltséget. Postaköltséget csak abban az esetben nem számítunk föl, ha Ön csak ezeket a termékekre adott le megrendelést!

Kiszállítás és költsége

A termékek kiszállítása csak magyarországi címre történik! A kért termék(ek)et abban az esetben tudjuk aznap postázni, ha rendelése munkanapokon 12 óráig beérkezik. A megrendelt terméket postai úton küldjük el Önnek a regisztrációkor megadott kiszállítási címre.

A kiszállítás költségét a web áruházban feltüntetett termékárak nem tartalmazzák. Szállítási díjakról és esetleges kedvezményekről a főoldal jobb felső boxában talál aktuális információt.

Bankkártyás fizetés esetén a termék árával egyszerre fizeti meg a szállítási költséget, ezért kézhezvételkor már nem kell további költségeket kifizetnie. Utánvétes vásárlás esetén a termék árát és a szállítási költséget a termék átvételekor egyszerre kell rendeznie.

Termékeinket Magyar Posta Logisztika szállítja az Ön által megadott címre. Ha nem találja a postás Önt a kézbesítési címen, levélszekrényében értesítőt küld.


4.2. Megrendelés

4.2.1.A Vásárló a www.eventuspharma.hu web áruházban megrendelést a megvásárolni kívánt termék(ek) virtuális kosarában történő elhelyezését, majd a „Vásárlás” gombra kattintást követően tud leadni. A Pénztár menüpont alatt a Vásárló kiválaszthatja a termék szállítási és fizetési feltételeit, illetve ellenőrizheti a megrendelni kívánt termékek listáját. A vásárló megrendelését ezt követően a „Megrendelem” gombra kattintással adja le.  A „Megrendelem” gomb lenyomását megelőzően a Vásárló a „Vissza” gomb használatával módosíthatja a kiválasztott szállítási és fizetési feltételeket.

4.2.2. A megrendelni kívánt áru(k)nak a Vásárló egyéni, virtuális kosarában történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, illetve megrendelésnek.

4.2.3. Az áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a Vásárló megrendelését az Web áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. A megrendelést követően a Vásárló egy számítógépes rendszer által automatikusan generált és kiküldött levelet kap a regisztráció során megadott e-mail címre, a megrendelt tételek feltüntetésével. Az automatikus visszaigazoló e-mail üzenet csupán a megrendelés megérkezésének visszaigazolása, az nem tekinthető a megrendelés megerősítésének vagy szerződéses nyilatkozatnak, az nem jelenti a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítését. Az automatikus visszaigazoló levél nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van.

4.2.4. A Vállalkozás a megrendelés beérkezését követően legkésőbb - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - 48 órán belül e-mail vagy telefonos megkeresés útján megerősíti a megrendelést, és tájékoztatja a Vásárlót a termék szállításának várható időpontjáról.

4.2.5. Nem minősül a megrendelés 4.2.4. pont szerinti megerősítésének a Vállalkozás olyan tartalmú egyedi visszajelzése, amelyben a Vásárlót pl. ideiglenes készlethiányról, vagy a 4.1.3. pontban foglaltakról értesíti.

 

4.3. Szerződés megkötése, létrejötte - a szerződéskötés nyelve magyar

4.3.1. Amennyiben a Vásárlóhoz kizárólag a megrendelése megérkezését visszaigazoló automatikus rendszerüzenetet (4.2.3. pont) küldte meg a szolgáltató, elfogadó nyilatkozat hiányában a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek.

4.3.2. A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Vállalkozás a Vásárló megrendelését a 4.2.4. pontban foglaltak szerint megerősítette.

4.3.3. A megkötött szerződés írásban, kizárólag magyar nyelven megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződés az 5.1.1. pont szerinti elállási határidő elteltét követően, elállás hiányában a rendszerből automatikusan törlésre kerül. A szerződést a Vállalkozás nem iktatja. A Vállalkozás szerződést kizárólag magyar nyelven köt.

4.3.4. A szerződéskötés nyelve magyar

 

4.4. Fizetés

4.4.1. A „Megrendelem” gombra történő kattintással a Vásárló szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá - a megrendelés Vállalkozás általi, 4.2.4. szerinti megerősítését követően - fizetési kötelezettsége keletkezik.

4.4.2. A Vásárló fizetési kötelezettségének többféle módon tehet eleget: Így fizethet:

A bankkártyás fizetésről

Web áruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Web áruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon.

A fizetőoldal adattartalmáról a Web áruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Web áruház oldala tájékoztatja.

A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Figyeljen adataira! Legyen körültekintő az internetes vásárlás során! Az online vásárlás könnyű és egyszerű, kellő körültekintéssel pedig biztonságos.

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

 

Mire figyeljen a vásárláskor?

Olvassa el Web áruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit! Tanulmányozza át a Web áruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát! Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!

Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám) Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá. Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonság Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

 

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas web kártyával való fizetést teszi lehetővé.

 

A fizetés lépései

Ön a Web áruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót A fizetést követően Ön visszatér a Web áruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti -, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Web áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, ill. bezárja, a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Az utánvétes fizetésről

Amennyiben Ön nem rendelkezik internetes vásárlást lehetővé tevő bankkártyával, természetesen lehetősége van utánvéttel, a futárnak személyesen is kiegyenlítenie a vételárat.  Az utánvétel díját és a szállítás költségét a termékek mellett feltüntetett árak nem tartalmazzák.

 

A szállítási díjról

A kért termék(ek)et abban az esetben tudjuk aznap postázni, ha rendelése munkanapokon 12 óráig beérkezik, Bankkártyás fizetés esetén a termék árával egyszerre fizeti meg a szállítási költséget, ezért kézhezvételkor már nem kell további költségeket kifizetnie. Utánvétes vásárlás esetén a termék árát és a szállítási költséget a termék átvételekor egyszerre kell rendeznie.

Termékeinket a Magyar Posta Logisztika futárszolgálata végzi munkanapokon 8-16h között. Amennyiben a futár nem találja a címzettet a szállítási címen feltüntetett helyen, a levélszekrényben értesítőt hagy. A csomag a szállítási címhez tartozó postahivatalban vehető át.

Bármilyen kérdése van, írjon nekünk a kapcsolat menüpontra kattintva, az űrlap segítségével!

 

4.5. Szállítás

Termékeinket a Magyar Posta Logisztika futárszolgálata végzi munkanapokon 8-16h között. Amennyiben a futár nem találja a címzettet a szállítási címen feltüntetett helyen, a levélszekrényben értesítőt hagy. A csomag a szállítási címhez tartozó postahivatalban vehető át.

4.5.1. Az Értékesítési Rendszerben történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, és tisztában van az értékesítés (vásárlás), e szabályzatban rögzített menetével.  

4.5.2 Az Értékesítési Rendszerben történt rendelést az Eladó csak akkor tudja elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Vásárló a rendeléssel kapcsolatos regisztrációs oldalon található rovatokat maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő zavarokért, károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai, adatátviteli problémákért az Eladó felelősséget nem vállal.  

4.5.3. A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a szállítmányt tételesen ellenőrizni, mennyiségileg és minőségileg átvenni, és hiánytalan teljesítés esetén az átvételt aláírásával elismerni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat az Eladónak nem áll módjában elfogadni, kivéve, ha a hiba már a teljesítéskor is megvolt és ezt a Vevő nem ismerhette fel (rejtett hiba).  

4.5.4. A kiszállítást megelőzően az Eladó értesítést küld a Vevőnek a konkrét kézbesítés időpontjáról. A Vevő felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben vagy telefonon közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára. Ennek elmulasztásából származó kárért az Eladó nem vállal felelősséget  

4.5.5. Amennyiben a kiszállítás során a küldemény kézbesítése, a Vevő hibájából adódóan sikertelen, ennek tényéről a Szállító értesítést hagy, majd még egy alkalommal ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha az adott időpont a Vevőnek nem felel meg, ezt a Vevőszolgálatnak köteles jelezni és egy új szállítási időpontban megegyezni. Amennyiben ez a kísérlet is sikertelen, újabb szállításra csak a vevő által kért új időpontban, s a megismételt szállítás díjának újbóli megfizetése mellett kerülhet sor    

 

4.5.6 A szállítási költség a Vevőt terheli.  

A megrendelt termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontjáról a Vállalkozás a termék információs lapján, illetve a megrendelés megerősítésében változhatnak. Amennyiben a termék(ek) átvételének / kiszállításának várható időpontja megváltozik, a Vállalkozás arról haladéktalanul értesíti a Vásárlót.

 

4.5.7 . Személyes átvétel

A forgalmazott termékek, Nyíregyházi vagy Budapesti irodai személyes átvételére NINCS lehetőség. Csak futárszolglat, Magyar Posta Logisztika által küldött csomagban történik a termékértékesítés.


4.5.8. Házhoz szállítás

A megrendelt áru(k) házhoz szállítására a Felek által előre egyeztetett határidőn belül, időpontban és helyszínen kerül sor. A házhoz szállítás díjköteles, amelyet a Vásárló köteles megfizetni. Az aktuális szállítási díjakat a Vállalkozás a www.eventuspharma.hu www.eventuspharma.hu közzéteszi. Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó szállítási és fizetési feltételek eltérhetnek egymástól. A szállítási módot a Vásárló a megrendelés leadása során a „Pénztár” menüpont alatt választhatja ki.

 

5. Vásárlástól való elállás

5.1. Elállási jog gyakorlásának határideje

5.1.1. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján:

- a termék átvételének napjától,

- több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,

- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,

- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat. A Vásárló ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja (4.3.1. pont), és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

 

5.2. Elállási jog gyakorlásának módja

5.2.1. A Vásárló az elállási jogát a www.eventuspharma.hu weboldalról letölthető, a jelen ÁSZF 1. sz. mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozatot Vásárló az alábbi úton juttathatja el a Vállalkozás részére:

 

Cégnév EVENTUS PHARMA KFT
  EVENTUS PHARMA Szolgáltató és Kereskedelmi
Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely 1138 Budapest, Marina part, Turóc utca 1. E. ép. 8. em. 2.
Fióktelep 4400 Nyíregyháza, Dózsa György utca 60.
Cégalapítás 2000. november.02.
   
Telefon - Budapest +36 (1) 239-6720
Fax - Budapest +36 (1) 239-8345
Telefon - Nyíregyháza +36 (42) 423-864
Fax - Nyíregyháza +36 (42) 401-066
Központi e-mail cím office@eventuspharma.hu 
Weboldal http://www.eventuspharma.hu

 

Nyitva tartás:                                   Hétköznap: 09:00-16:30,

 

5.2.2. Határidőben érvényesítettnek kell tekintetni az elállási jog gyakorlását, ha a Vásárló az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Vállalkozás részére elküldi.

5.2.3.A Vásárló elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja, így különösen:

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Vásárló a csomagolást felbontotta.

5.2.4. Az elállási jog gyakorlása során a Vásárló jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vásárló részéről (Ptk. 1:5. §)

 

5.3. A Felek kötelezettségei elállás esetén

5.3.1. A Vállalkozás kötelezettségei

A Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

A Vállalkozás a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat

A Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

 

5.3.2. A Vásárló kötelezettségei

A Vásárló elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Vásárló a terméket postai küldeményként, vagy utánvétes csomagként nem küldheti vissza. Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A visszaküldés költségeit a Vásárló köteles viselni. A Vásárló felelősséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

 

6. A Felelősség Korlátozása  

6.1. Az Értékesítési Rendszerben való vásárlás feltételezi, hogy a vásárló birtokában van az Internet nyújtotta lehetőségeknek és azok korlátainak, melyeket tudomásul vesz és elfogad, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.  

6.2. Az Eladó semmilyen módon nem felelős a folyamatokban előforduló, az alább felsorolt pontokban foglalt eseményekből bekövetkezett hibákért, s emiatt bekövetkezhető érdeksérelemért, bármilyen okból is következtek be: Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat. Bármilyen, az internetes hálózatban előforduló hiba, ami megakadályozza az Értékesítési Rendszer akadálytalan működését, a kapcsolatfelvételt és a vásárlást. Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon. Bármely, papír, vagy elektronikus formában érkezett levél és bármilyen adat elvesztése. Bármely közreműködő szoftver nem megfelelő működése. Bármilyen program,- technikai hibából bekövetkezett esemény következményei.  

6.3. Az Eladó nem felelős semmilyen alapon, semmilyen, az Értékesítési Rendszerhez való csatlakozás miatt közvetlenül, vagy közvetetten bekövetkezett kárért. A kapcsolódás és a vásárlás minden esetben a Vevő felelősségére történik.  

6.4 A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait az illetéktelen behatásoktól.  

6.5. Az Eladó nem vonható felelősségre vis maior esetén, vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem áll az irányítása alatt, s amire közvetlen ráhatása nincs.  

6.6. Az Eladó fenntartja magának az árak, illetve határidők megváltoztatásának jogát, mely változtatások mindenkor, az Értékesítési Rendszer honlapján történő megjelenítéskor életbe lépettnek tekintendők.  

6.7 Az Eladó jogi úton érvényesíti érdekeit minden olyan személlyel szemben, akik az Eladóval, vagy a vele szerződő felekkel szemben jogsértést követnek el, vagy annak elkövetését megkísérlik. 

6.8. Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására elkövetett jogsértés miatt.  

6.9 Abban az esetben, ha a Vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, az Eladó - a Vevő tájékoztatásával egyidejűleg - érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását. Ebben az esetben a vevő semmiféle kártérítésre igényt nem tarthat, és semmiféle jogorvoslatnak nincs helye.  

 

7. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

7.1. Jótállás

7.1.1. Az eladó az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt terméktípusokra vonatkozóan jótállási kötelezettség terheli. A jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

7.2. Kellékszavatosság

7.2.1. A Vásárló hibás teljesítés esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

7.2.2. Kellékszavatossági igénye alapján a Vásárló - választása szerint -:

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Vállalkozásnak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

7.2.3. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

7.2.4. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló már nem érvényesítheti.

7.2.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

7.3. Termékszavatosság

A termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 7.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti. A termék hibáját a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

7.4. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Vásárló nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 7.2. és a 7.3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

8. Jogérvényesítés

8.1. A Vásárló kérdésével, kérésével, illetve panaszával az alábbi módokon fordulhat a Vállalkozáshoz:

 

Cégnév EVENTUS PHARMA KFT
  EVENTUS PHARMA Szolgáltató és Kereskedelmi
Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely 1138 Budapest, Marina part, Turóc utca 1. E. ép. 8. em. 2.
Fióktelep 4400 Nyíregyháza, Dózsa György utca 60.
Cégalapítás 2000. november.02.
   
Telefon - Budapest +36 (1) 239-6720
Fax - Budapest +36 (1) 239-8345
Telefon - Nyíregyháza +36 (42) 423-864
Fax - Nyíregyháza +36 (42) 401-066
Központi e-mail cím office@eventuspharma.hu 
Weboldal http://www.eventuspharma.hu

 

A panaszkezelés során a Vállalkozás a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. rendelkezéseinek megfelelően jár el.

 

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

8.2.1 Fogyasztóvédelmi hatóság: A Vásárló jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések betartásának ellenőrzésére.

8.2.2. Békéltető testület: Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

 

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület

Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Weboldal: www.bekeltet.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

8.2.3 Bírósági eljárás: A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

 

9. Adatvédelem

9.1. A Vállalkozás a regisztrációkor, illetve megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri a Vásárlótól, amelyek a rendelés lebonyolításához feltétlenül szükségesek. Ezeket az adatokat harmadik fél számára a Vállalkozás nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

9.2. A www.eventuspharma.hu oldalhoz kapcsolódó Facebook alkalmazások (https://www.facebook.com/Eventuspharma.hu) által történő személyes adatok kezelése megfelel a Facebook adatkezelési szabályzatának, valamint a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak. A www.eventuspharma.hu birtokába kerülő adatokat bizalmasan kezeli, azokat harmadik fél részére, csak a törvényben szabályozott módon szolgáltatja ki. A Facebook alkalmazás használata nem jár semmilyen kötelezettséggel a felhasználó és a www.eventuspharma.hu viszonyában. Az alkalmazások bármikor eltávolíthatóak a személyes Facebook oldalon a Beállítások menüpont alatt.

9.3 Amennyiben Ön feliratkozik Hírlevelünkre, első kézből értesülhet akcióinkról, kedvezményeinkről. Feliratkozásával beleegyezését adja, hogy leveleinkkel megkereshetjük, mi pedig garantáljuk, hogy harmadik fél számára adatait nem adjuk ki és havonta mindössze néhány alkalommal küldünk önnek hírlevelet.

10. Egyebek

10.1. A Vállalkozás egyes termékeket bizományosként is értékesíthet (e termékek az www.eventuspharma.hu külön „bizományos” megjelölésre kerültek). Ezen termékeket a Vállalkozás minden esetben a megbízó nevében számlázza ki.

10.2. A Vállalkozás a Web áruházban, illetve üzlethelyiségeiben kizárólag fogyasztók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére értékesít. Erre tekintettel Vállalkozás fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatot, amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy kereskedelmi továbbértékesítés céljából történt az ajánlattétel.

10.3. A Web áruházban az "Árgarancia" felirattal ellátott termékekre a Vállalkozás esetenként kisebb-nagyobb árengedményt tud biztosítani a Vásárlói részére. Vállalkozás az árengedményt nem minden esetben tudja biztosítani és annak mértéke változó lehet, de semmiképpen nem haladhatja meg a termék vételárának 10%-át. Ezzel kapcsolatban a Vásárló bővebb tájékoztatást a termék mellett megadott telefonszámon kaphat.

10.4. A Vállalkozás külföldi utas ÁFA visszatérítést nem végez.

10.5. A www.eventuspharma.hu weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Vállalkozás nem vállal felelősséget.

10.6. Amennyiben a Vásárló a www.eventuspharma.hu weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Vállalkozásnak. Amennyiben Vállalkozás jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

10.7. Eventus Pharma® Registered Trade Mark™ védjegyezett márkanév. Felhasználni csak az Eventuspharma Kft engedélyével lehetséges!

10.8. Az Eventus Pharma Kft kiemelt célja, hogy emberközeli legyen. Mind a kiszolgálásban, mind a kommunikációnkban első partnereink elégedettsége. Az adatvédelem szemszögéből is igyekszünk a maximális biztonságot nyújtani vásárlóink részére. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, csakis a rendelések teljesítésével kapcsolatosan használjuk fel azokat a jelenlegi magyar jogszabályoknak megfelelően. Adatokat csak a futárszolgálatunk számára (MPL) adunk át, vagy, ha az szükséges a számlázáshoz egyes termékek esetén.

Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-52386/2012 - www.eventuspharma.hu Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-52387/2012 - www.eventuspharma.com

10.9. A forgalmazott termékek, Nyíregyházi vagy Budapesti irodai személyes átvételére NINCS lehetőség. Csak futárszolglat, Magyar Posta Logisztika által küldött csomagban történik a termékértékesítés.

10.10. A Vállalkozás bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani.

 

Eventus Pharma Kft

Minden jog fenntartva.

Budapest, 2014. június 4.

Szezonális ajánlatok
OKOS AJÁNLATOK

Keresse az "Okos Ajánlat" matricával ellátott termékeket az akciós ajánlataink között! Most igazán megéri vásárolni. Keresse a Hónap Akciója csoportban!

Tovább a termékekhez
Bőrünk minden korban érték!

Hámsérülések? Horzsolások? Időskori bőrelváltozások, vagy épp babapopsi ápolása? Legyen kéznél egy kitűnő megoldás: Pezoderm® Védőkrém!

Tovább a termékekhez
A legjobbat a babának - és a családnak!

Gyengéd ápolás, simogató fürdés... Babáknak, kicsiknek, nagyobbaknak modern feldolgozásban: Pezoderm® Fürdető krém!

Tovább a termékekhez